Известие

Collapse
No announcement yet.

регулация на фарове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • регулация на фарове

    Колата е 156 спортвагон и е кривогледа.Десния фар свети по нависоко ии не искам да хода при некви паляци да ми регулират фаровете та за тва питам тук къде точно се пипа при фара за да го регулирам,върти ли се нещо? Ако някои и снимки може да покаже ще е екстра .мерси предварително
    156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
    Brera 2.4jtd 200 + к.с.

  • #2
    От задната страна на фара има две шестоъгълни врътки, който го регулират на височина, и наляво и дясно.....аз като ги регулирах спрях на един мегдан, закривам единия фар за да не се бъркам и регулирам един по един - накрая заставаш 30-40 метра пред колата си и гледаш дали заслепява, и дорегулираш и си пушка.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      трябва ли да развивам капачката отвътре,който се отвърта като си сменяш крушката или отвънка някъде е тва ?
      156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
      Brera 2.4jtd 200 + к.с.

      Comment


      • #4
        Няма нужда, отвънка е...
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Не,няма да сваляш капачката.Отвори капака на двигателя,застани отпред/може и странично/,наведи се и погледни фара отзад и ще видиш тези шестоъгълни шипчета.
          Last edited by krasy k; d.m.y г., 17:25.
          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
          Avensis 2011 -2.0 D-4D

          Comment


          • #6
            А най-добре, ако имаш винтоверт, спестява доста въртене....само полека със спусака, че в един момент винта започва да трака на разпадане..
            sigpic
            Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
            Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
            Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от JAMAL Покажи съобщение
              А най-добре, ако имаш винтоверт, спестява доста въртене....само полека със спусака, че в един момент винта започва да трака на разпадане..
              Аз го правих гедорето,по-лесно и по-безопосно е ...
              Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
              Avensis 2011 -2.0 D-4D

              Comment


              • #8
                значи още докато по обяд написах темата видях това нещо на алфата на баща ми,която е същата,видях тези шипчета и ги развъртях малко да се уверя ,че е това.Прибирам се в нас отварям си капака на моята красавица,тръгвам да повъртвам шипчето...не не може да се завърти дееба..кожени ръкавици слагах ..не мърда
                156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
                Brera 2.4jtd 200 + к.с.

                Comment


                • #9
                  Пръсни го нещо което преобразува ръжди или от сорта
                  Last edited by fred; d.m.y г., 11:05.
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от littlesister Покажи съобщение
                    значи още докато по обяд написах темата видях това нещо на алфата на баща ми,която е същата,видях тези шипчета и ги развъртях малко да се уверя ,че е това.Прибирам се в нас отварям си капака на моята красавица,тръгвам да повъртвам шипчето...не не може да се завърти дееба..кожени ръкавици слагах ..не мърда
                    е ти с пръсти ли го въртиш???
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Що не си идеш в сервиз да ти ги регулират? Само 10 лева и го правят на специален уред.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от littlesister Покажи съобщение
                        Прибирам се в нас отварям си капака на моята красавица,тръгвам да повъртвам шипчето...не не може да се завърти дееба..кожени ръкавици слагах ..не мърда
                        И стоманени да сложиш, надали ще стане - зимаш една отверка която е с сменяем връх, и има шестограмен женски отвор(макар че някой не стават), пъхаш го и въртиш с кеф.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                          Що не си идеш в сервиз да ти ги регулират? Само 10 лева и го правят на специален уред.
                          Да бе,лесно ви е на вас дето имате свестни сервизи.Не е въпрос за пари, а за хора ,които могат да ти свършат работа.
                          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                          Avensis 2011 -2.0 D-4D

                          Comment


                          • #14
                            аз знам много добре,че ако отида в сервиз ще ми земат не 10,а поне 20-30 лева като няма гаранция дали ще свършат работа,а освен тва искам нещо сам да си правя по колата,че ми е кеф. Ааа за винтчето..на другата кола ,на която първо го видях си се въртеше и с пръсти
                            156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
                            Brera 2.4jtd 200 + к.с.

                            Comment


                            • #15
                              Ако си от София, нямаш проблеми, има доста сервизи в общ технически, които ще ти свършат добра работа, а ако ти се занимава е друг въпрос.
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X